Graduate Students
|
|||||||
Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi Anabilim Dalı |
|||||||
|
Adı |
Soyadı |
Program |
Danışman |
Tez Konusu |
Yılı |
|
1 |
Hayri |
AKYÜZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Mutlu TÜRKMEN |
Üniversite öğrencilerinin boş zaman faaliyetlerine yönelik tutumlarının incelenmesi:Bartın Üniversitesi örneği |
2015 |
|
2 |
Ali Ozan |
ERKILIÇ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Ali ÖZKAN |
Beden eğitimi ve spor yüksekokulunda eğitim gören genç erkek sporcularda morfolojik değişkenler ile üst ekstremiteden elde edilen anaerobik değerler arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2015 |
|
3 |
Zekai |
ÇAKIR |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Serdar USLU |
Türkiye'deki beden eğitimi ve spor yüksekokullarının öğrenci seçim yöntemlerinin incelenmesi (Bartın–Manisa–Düzce karşılaştırması) |
2016 |
|
4 |
Ahmet |
NAMLI |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Şebnem ŞARVAN CENGİZ |
Beden eğitimi ve spor öğretmenleri çocuklarının düzenli spor yapma durumlarının tespiti |
2016 |
|
5 |
Fatih |
GÜN |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Ali ÖZKAN |
Ortaokul 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin fiziksel aktivite düzeyleri, vücut kompozisyonu, fiziksel benlik algısı ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2016 |
|
6 |
Recep |
AYDIN |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Taner Bozkuş |
Beden eğitimi ve spor yüksekokullarında eğitim gören bireysel ve takım sporlarıyla uğraşan öğrencilerin liderlik özelliklerinin karşılaştırılması |
2016 |
|
7 |
Cansu |
ODABAŞ |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Murat AKYÜZ |
Eğitilebilir otizmli çocuklarda düzenli spor eğitiminin bireysel beceriler üzerine etkilerinin incelenmesi |
2016 |
|
8 |
Ömer |
AKYÜZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Ali ÖZKAN |
Spor egitimi gören genç sporcularda üst ekstrimeteye uygulanan wingate testinde bazı morfolojik değişkenleri kullanarak optimal yükün belirlenmesi |
2016 |
|
9 |
Emre |
MAKAR |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Ali ÖZKAN |
Spor eğitimi gören öğrencilerin, sosyal beceri, fiziksel benlik algısı ve fiziksel aktivite düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2016 |
|
10 |
Hasan |
GÖKTEN |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr.Ali ÖZKAN |
U17- U18 yaş grubu plaj ve salon voleybolu milli takım altyapı hazırlık gruplarında antrenman eğitimi alan sporculardan elde edilen bazı değişkenlerin değerlendirilmesi |
2016 |
|
11 |
Erdal |
TURGUT |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr.Murat KUL |
Ortaöğretimde öğrenim gören karatecilerin stresle başa çıkma yollarının incelenmesi |
2016 |
|
12 |
Ekrem Ali |
ALTUNTAŞ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Murat KUL |
Beden eğitimi öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları ile öz yeterlikleri arasındaki ilişki |
2016 |
|
13 |
Abdullah |
BENSİZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Murat KUL |
Amatör futbolcuların algılarına göre antrenörlerin liderlik özelliklerinin incelenmesi |
2016 |
|
14 |
Murat |
AKBAL |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr.Murat KUL |
Beden eğitimi öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları ile öz yeterlikleri arasındaki ilişki |
2016 |
|
15 |
Uğur |
AYDEMİR |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr.Murat KUL |
Beden eğitimi ve spor öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünce eğilimleri ile yansıtma yetenekleri arasındaki ilişki |
2016 |
|
16 |
Ümit |
ÖZKAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr.Ali ÖZKAN |
Spor eğitimi gören dartçılarda bazı fiziksel uygunluk değişkenlerinin dart performansına etkisi |
2017 |
|
17 |
Zeynel Abidin |
ŞENLİK |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Murat KUL |
Beden eğitimi ve spor dersinin down sendromlu çocukların ruhsal uyum düzeylerine etkisi |
2017 |
|
18 |
Serkan |
VAROL |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Mutlu TÜRKMEN |
Beden eğitimi ve spor öğretmeni adaylarının beden eğitimi öğretim yeterliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi |
2017 |
|
19 |
Rukiye |
VAROL |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Mutlu TÜRKMEN |
Üniversite öğrencilerinin spora yönelik tutumları ve kadınların spor etkinliklerine katılımlarına dair görüşlerinin incelenmesi (Bartın Üniversitesi örneği) |
2017 |
|
20 |
Murat |
ERDEM |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Serdar USLU |
Beden eğitimi ve spor öğretmenliği son sınıfta okuyan öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının belirlenmesi |
2017 |
|
21 |
Muhammed Fatih |
ÇIRAK |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Serdar USLU |
Spor yapan ve yapmayan öğrencilerin temel psikolojik ihtiyaçlarının karşılanmasının incelenmesi (Ağrı ve Konya ili örneği) |
2017 |
|
22 |
Hasan |
GÜLER |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Mutlu TÜRKMEN |
Beden eğitimi ve spor yüksekokullarında öğrenim gören öğrencilerin boş zaman engellerinin boş zaman motivasyonlarına etkisinin araştırılması (Bartın Üniversitesi örneği) |
2017 |
|
23 |
Hakan |
ŞERAS |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Şebnem ŞARVAN CENGİZ |
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı çalışanlarının katıldıkları serbest zaman etkinliklerinden tatmin olma ve algılanan özgürlük düzeylerinin incelenmes |
2017 |
|
24 |
Fikret |
KELLEŞ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Murat KUL |
Gençlik merkezindeki serbest zaman etkinliklerine katılan bireylerin sosyal beceri düzeylerinin bazı demografik değişkenlere göre incelenmesi: Adıyaman ili örneği |
2017 |
|
25 |
Cüneyt |
TURGUT |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Serdar USLU |
Ortaöğretimde öğrenim gören erkek hetbolcu öğrencilere yapılan 8 haftalık pliometrik antrenmanın sporcuların çeşitli fiziksel ve fizyolojik parametreleri üzerine etkisi |
2017 |
|
26 |
Cenan |
ERUZUN |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Mutlu TÜRKMEN |
Kadınların spor etkinliklerine katılmalarının boş zaman tatmini ve yaşam kalitesine etkilerinin araştırılması : B-fit spor merkezleri üyeleri örneği |
2017 |
|
27 |
Caner |
CENGİZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Recep SOSLU |
12-14 yaş erkek öğrencilerin benlik saygı düzeylerinin incelenmesi |
2017 |
|
28 |
Cahide |
ELALTUNKARA |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Recep CENGİZ |
16 haftalık spor eğitiminin otizmli çocuklarda temel motor becerileri üzerine etkisi |
2017 |
|
29 |
Bülent |
GÜLER |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Şebnem ŞARVAN CENGİZ |
Yaz spor okulu sporcularının antrenörlerine ilişkin metaforları |
2017 |
|
30 |
Betül |
CANBOLAT |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Mutlu TÜRKMEN |
Taekwondocularda dengeyi etkileyen bazı performans değişkenlerinin incelenmesi |
2017 |
|
31 |
Betül |
AYHAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Taner BOZKUŞ |
Erken cumhuriyetten il sürecine Bartın spor tarihi (1923-1991) |
2017 |
|
32 |
Şevket Can |
TEKELİ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Nigar YAMAN |
Beden eğitimi ve spor öğretmeni adayları ile diğer öğretmen adaylarının sosyal görünüş kaygısı ve akademik öz - yeterlik düzeylerinin karşılaştırılması |
2017 |
|
33 |
Abdullah |
DEMİRLİ |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Taner BOZKUŞ |
Elit güreşçilerin müsabaka öncesi ve sonrası durum kaygı düzeylerinin karşılaştırılması |
2017 |
|
34 |
Eda |
GÖKÇELİK |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Serdar USLU |
Üniversite öğrencilerine uygulanan pilates egzersizlerinin vücut kompozisyonu ve bazı motorik özellikler üzerine etkisi |
2017 |
|
35 |
Melek |
KARADEMİR |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Taner BOZKUŞ |
Sosyal ağların kullanımının ortaokul öğrencilerinin fiziksel aktivite düzeylerine etkisinin incelenmesi |
2017 |
|
36 |
Burcu |
ÖZLÜKAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Şebnem ŞARVAN CENGİZ |
Beden eğitimi ve spor yüksekokulunda öğrenim gören hentbolcularda üst ekstremite anaerobik yüklenmenin maksimal istemli kasılma seviyesi üzerine etkisi |
2017 |
|
37 |
Adem |
SOLAKUMUR |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr.Murat KUL |
Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimleri ile yansıtma yetenekleri arasındaki ilişki |
2017 |
|
38 |
Mustafa |
YILDIZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Murat KUL |
Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin psikolojik şiddete (mobbing) maruz kalma ile motivasyon düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2017 |
|
39 |
Ozan |
Çiçek |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Taner BOZKUŞ |
Beden eğitimi ve spor öğretmenliği bölümünde öğrenim gören öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimleri ile öğretmen öz-yeterlikleri arasındaki ilişki |
2018 |
|
40 |
Arzu |
ÖZKAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Taner BOZKUŞ |
Sınıf öğretmenlerinin ve adaylarının enerji ve besin öğesi alımları (beslenme alışkanlıkları) ile sağlıklı yaşam biçimi davranışlarının ve fiziksel aktivite düzeylerinin belirlenmesi |
2018 |
|
41 |
Okan |
AKSU |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Nigar YAMAN |
Karate sporcularının sürekli kaygı düzeyleri, duygusal zeka ve kişilik özelliklerinin çeşitli değişkenlere göre belirlenmesi |
2018 |
|
Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
|||||||
|
Adı |
Soyadı |
Program |
Danışman |
Tez Konusu |
Yılı |
|
1 |
Kübra |
KOÇAK |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Prof.Dr.Çetin SEMERCİ |
Yüksek öğretime geçiş sınavında barajı aşamayan öğrencilerin başarısızlık nedenleri |
2014 |
|
2 |
Yücel |
BAHADIR |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Nuriye SEMERCİ |
Öğrencilerin sosyal beceri yeterliliklerine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin belirlenmesi |
2014 |
|
3 |
Murat |
ÇAVUŞOĞLU |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Nuriye SEMERCİ |
Anne babaların Bilsem'e devam eden özel yetenekli çocuklarına ilişkin görüşleri (Bartın İli örneği) |
2014 |
|
4 |
Songül |
SERT |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Çetin SEMERCİ |
Madde bağımlılığının önlenmesinde sanat eğitimi almış olan mezun durumdaki genç yetişkinlerin madde bağımlılığına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi |
2014 |
|
5 |
Ceyda |
ÖZÇELİK |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Nuriye SEMERCİ |
Disiplinler arası öğretim yaklaşımına dayalı hazırlanan öğretim etkinliklerinin, öğrencilerin geometrik cisimlerin hacimleri konusundaki akademik başarılarına ve problem çözme becerilerine etkisi |
2015 |
|
6 |
Mustafa |
ARDIÇ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Emrullah YILMAZ |
7.Sınıf silindir konusunun öğretiminde çevresel öğrenmenin etkisi |
2015 |
|
7 |
Mustafa |
TÜRKEL |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Nuriye SEMERCİ |
Konya ili seydişehir ilçesinde görev yapan öğretmenlerin okul zümre öğretmenler kurullarına ilişkin görüşleri |
2015 |
|
8 |
Orhan |
ÖZTÜRK |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Prof.Dr.Çetin SEMERCİ |
İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin bartın ağzı kullanımına ilişkin sorunları ve çözüm yolları |
2015 |
|
9 |
Murat |
EFENDİOĞLU |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Emrullah YILMAZ |
Hizmetiçi eğitim seminerlerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi |
2015 |
|
10 |
Vahdettin |
KURAL |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Emrullah YILMAZ |
Bartın da görev yapan sınıf öğretmenlerinin sınıf öğretmenliği lisans programına ilişkin görüşleri |
2015 |
|
11 |
İsa |
KIRAL |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Nuriye SEMERCİ |
Sorumluluk değerinin kazandırılmasına yönelik çalışmaların öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Bartın İli Örneği) |
2015 |
|
12 |
Orhan |
ÖZTÜRK |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Çetin SEMERCİ |
İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin bartın ağzı kullanımına ilişkin sorunları ve çözüm yolları |
2015 |
|
13 |
Sulhiye |
ULUSOY |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Çetin SEMERCİ |
Yeni matematik öğretim programının uygulanmasında öğretmenlerin karşılaştığı sorunlar ve çözüm önerilerine ilişkin nitel bir çalışma |
2015 |
|
14 |
Engin |
KÖSTEKÇİ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Burcu DUMAN |
Öğretmen adaylarının girişimcilik özellikleri ile yansıtıcı düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2016 |
|
15 |
Bilgin |
AKÇİN |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ |
Ortaokullarda verilen karakter eğitimi ve uygulamalarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi |
2016 |
|
16 |
Neslihan |
KÖSE |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ |
Üniversite öğrencilerinin okuma sürecinde üstbilişsel stratejileri kullanma durumları |
2016 |
|
17 |
İlkim |
IŞIK |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Çetin SEMERCİ |
İlkokul 3. sınıf öğrencilerine eğitsel oyunlar ile İngilizce kelime öğretiminin akademik başarıya etkisi |
2016 |
|
18 |
Fatih |
KÜÇÜK |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Burcu DUMAN |
Birleştirilmiş ve müstakil sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi öğretim programındaki özgüven, yardımseverlik ve yeniliğe açıklık değerlerini kazanma düzeyleri |
2016 |
|
19 |
Esra |
ÖZYURT AYDEMİR |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ |
Dördüncü sınıf Türkçe dersi öğretim programının görsel okuma ve sunu becerilerini geliştirme açısından incelenmesi |
2016 |
|
20 |
Pınar |
SAYAR |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Emrullah YILMAZ |
Sosyal bilgiler dersinde branş derslik sistemi uygulamasının öğretmen, öğrenci ve idareci görüşlerine göre değerlendirilmesi |
2016 |
|
21 |
Eray |
GEDİKOĞLU |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Çetin SEMERCİ |
Yansıtıcı düşünme etkinlikleri destekli modüler öğretimin 5. sınıf bilişim teknolojileri ve yazılım dersinde öğrencilerin akademik başarılarına etkisi |
2016 |
|
22 |
Durak |
DOĞAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Nuriye SEMERCİ |
Eğitim programlarının uygulanmasında okul yöneticilerinin görev ve sorumluluklarına ilişkin yönetici görüşleri |
2016 |
|
23 |
Ahu |
ÇATALBAŞ |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Çetin SEMERCİ |
Hayat bilgisi dersi için hazırlanan öz düzenlemeli öğrenme modeli destekli etkinliklerin öğrencilerin öğrenme ve çalışma sorumluluğuna etkisi |
2016 |
|
24 |
Esma Nur |
KARAMEŞE |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Nuriye SEMERCİ |
Türkiye ve Kanada ilköğretim görsel sanatlar dersi öğretim programlarının karşılaştırmalı olarak incelenmesi |
2016 |
|
25 |
Ahu |
ÇAVUŞ |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ |
Ortaokul seçmeli bilim uygulamaları dersinin program, içerik ve uygulama yönüyle değerlendirilmesi |
2016 |
|
26 |
Aydın |
BİLGİN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Emrullah YILMAZ |
Oniki yıllık kesintili zorunlu eğitim sisteminin velilerin görüşlerine göre değerlendirilmesi |
2016 |
|
27 |
Ozan |
AKMAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Çetin SEMERCİ |
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavlarına ilişkin 9. sınıf öğrencilerinin görüşleri |
2017 |
|
28 |
Çetin |
SEMERCİ |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Çetin SEMERCİ |
Türkçe öğretmenlerinin mesleki etik davranışlarına ilişkin ortaokul öğrencilerinin görüşleri |
2017 |
|
29 |
Tuğba |
BEDİR |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Burcu DUMAN |
Öğretmen adaylarının sorgulama becerileri ile üstbilişsel farkındalık düzeylerinin incelenmesi |
2017 |
|
30 |
Aziz |
SEVİMBAY |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Çetin SEMERCİ |
11. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik tutumları ve özyeterlik inançları arasındaki ilişkiler |
2017 |
|
31 |
Bengü |
SARGIN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Burcu DUMAN |
Modüler öğretim programına ilişkin meslek dersi öğretmenlerin metaforik algıları |
2017 |
|
32 |
Salih |
GÖK |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Burcu DUMAN |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin hizmetiçi eğitimlere ilişkin görüşleri |
2017 |
|
33 |
Sibel |
DUMAN ERDEMİR |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Burcu DUMAN |
Ortaokul öğrencilerinin öz düzenleme becerilerine ilişkin algıları |
2017 |
|
34 |
Ferhat |
ERENLER |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Burcu DUMAN |
Ortaokul öğrencilerinin medya okur yazarlık düzeylerinin incelenmesi(bartın ili örneği) |
2017 |
|
35 |
Razaman |
EREN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Emrullah YILMAZ |
Bireylerin öğrenci öğretmen okul yöneticileri ve eğitim-öğretime ilişkin görüşlerinin doğum yılı cinsiyet ve öğrenim durumlarına göre değerlendirilmesi |
2017 |
|
36 |
Gökhan |
BİRSÖZ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Emrullah YILMAZ |
Üniversite öğrencilerinin küresel sosyal sorumluluk düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi |
2017 |
|
37 |
Mesut |
YILDIZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Nuriye SEMERCİ |
2018 |
||
38 |
Gülsüm |
AĞDACI |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Nuriye SEMERCİ |
Öğretmenlerin eğitim felsefeleri eğilimi ile eleştirel düşünme becerileri arasındaki ilişki |
2018 |
|
Temel Eğitim Anabilim Dalı |
|||||||
|
Adı |
Soyadı |
Program |
Danışman |
Tez Konusu |
Yılı |
|
1 |
Ömer Faruk |
YILMAZ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Muamber YILMAZ |
Değer öğretimine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi |
2016 |
|
2 |
Şenol |
ARSLAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Muamber YILMAZ |
Dinlediklerini özetlemede hikaye haritası yönteminin etkisi |
2017 |
|
3 |
Özlem |
ÖZTÜRK |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Muamber YILMAZ |
İlkokul 3. sınıf Türkçe dersinde yaratıcı drama yönteminin konuşma becerilerini geliştirmeye etkisi |
2017 |
|
4 |
Zehra |
YAŞAR |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Muamber YILMAZ |
Kavram karikatürleriyle yapılan etkinliklerin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin konuşma becerilerine etkisi |
2017 |
|
5 |
Yasemin |
SÖNMEZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Süleyman Erkam SULAK |
Sesli düşünme stratejisinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi |
2017 |
|
6 |
Seda |
VARAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr.Süleyman Erkam SULAK |
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin zihinsel sözlüğünü geliştirmede eğitsel oyunların etkisi |
2017 |
|
7 |
Alaeddin |
GÖKCE |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Muamber YILMAZ |
Ortaokul 5.sınıf öğrencilerinin okuma becerilerinin eşli okuma yöntemiyle geliştirilmesi bir eylem araştırması |
2017 |
|
8 |
Ayşe |
YAVAŞ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Muamber YILMAZ |
Yardımcı ders kitabı kullanımına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi |
2017 |
|
9 |
Ayşegül |
YAZICI |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Muamber YILMAZ |
Ücretli öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar |
2017 |
|
10 |
Soner |
GÜLERGÖZ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Muamber YILMAZ |
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi |
2017 |
|
11 |
Fatih |
GÜNEY |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Muamber YILMAZ |
Oyunla öğretim yönteminin ilkokuma ve yazma öğretiminde kullanımının öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi |
2017 |
|
12 |
Yusuf |
DÜRMELİ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Muamber YILMAZ |
Fen bilimleri dersinde öğrencilerin kavram yanılgılarını gidermede ve akademik başarılarını artırmada kavram karikatürlerinin etkisi |
2017 |
|
13 |
Eray |
ÖZTÜRK |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Muamber YILMAZ |
Sınıf öğretmeni adaylarının birleştirilmiş sınıf okutmaya yönelik algı düzeyleri |
2017 |
|
Yaşam Boyu Öğrenme Anabilim Dalı |
|||||||
|
Adı |
Soyadı |
Program |
Danışman |
Tez Konusu |
Yılı |
|
1 |
Ferhat |
AY |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Gülsün ŞAHAN |
Aile eğitimi kurslarının yetişkin eğitimi bağlamında etkililiğinin değerlendirilmesi |
2015 |
|
2 |
Aşkın |
KARADUMAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Sinem TARHAN |
Üniversite öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile özyeterlik algıları arasındaki ilişki |
2015 |
|
3 |
Ahmet |
ÖZDAMAR |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Müze eğitiminin yaşam boyu öğrenmedeki rolü |
2015 |
|
4 |
Fatih |
GÜNEY |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Ayşe Derya IŞIK |
Temel eğitim öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenmeye ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi |
2015 |
|
5 |
Cemil |
KIRIM |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Necati HIRÇA |
Bartındaki 10ve 11.sınıf anadolu lisesi ve meslek lisesi öğrencilerinin kişisel hijyen davranışlarının incelenmesi |
2015 |
|
6 |
Muhsin |
BAĞCI |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Ayşe Derya IŞIK |
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi |
2015 |
|
7 |
Fehmi |
KARAKAYIŞ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Gülsün ŞAHAN |
İlköğretim okulu yöneticilerinin insan kaynaklarını kullanmadaki yeterliliklerinin belirlenmesi |
2015 |
|
8 |
Sami |
TOKGÖZ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Ayşe Derya IŞIK |
Kursiyernet uzaktan eğitim platformunun yaşam boyu öğrenme açısından incelenmesi |
2015 |
|
9 |
İlkem |
KABUK |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Necati HIRÇA |
Onuncu sınıf öğrencilerinin sigara, alkol.uyuşturucu madde kullanımı ile ilgili düşüncelerinin tespiti Bartın ili örneği |
2015 |
|
10 |
Şenol |
ARSLAN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Ayşe Derya IŞIK |
Temel eğitim ders kitaplarında yer alan yaşamboyu öğrenme becerilerinin belirlenmesi |
2015 |
|
11 |
Ali |
SİLAHDAR |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Gülsün ŞAHAN |
Çalışanların işe alıştırma iş başı ve hizmetiçi eğitimlerinin kalite yönetim sistemi uygulayan işletmelerin verimliliğine etkileri |
2015 |
|
12 |
Ali |
GEDİKOĞLU |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Yaşamboyu öğrenmede okul müdürlerinin sınıf öğretmenlerine liderlik ve strateji geliştirme boyutundaki etkisi |
2015 |
|
13 |
Seyhan |
ÖZÖREN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Süreyya GENÇ |
Türkiye de zihinsel engelli öğrencilerin yaşam boyu öğrenme kapsamında eğitim-öğretim süreçlerinin incelenmesi |
2015 |
|
14 |
Ercan |
AFACAN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Ramazan YILMAZ |
Bartın ili merkezinde görev yapan öğretmenlerin internet kullanma öz-yeterlilik algılarının yaşam boyu öğrenme kapsamında incelenemsi |
2015 |
|
15 |
Erdoğan |
GÜNDOĞAN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Gülsün ŞAHAN |
0-18 Yaş aile eğitimi kursunun değerlendirilmesi |
2015 |
|
16 |
Utku |
YÜZLÜ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Gülsün ŞAHAN |
Yetişkinlerin eğitime katılma engelleri |
2015 |
|
17 |
Ender |
YILDIRIM |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Doç.Dr.Necati HIRÇA |
Öğretmenlerin girişimcilik becerilerine ilişkin görüşleri |
2015 |
|
18 |
Canan |
UÇAR |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Gülsün ŞAHAN |
Türkiye'de Cumhuriyet'ten günümüze eğitim mevzuatında yaşam boyu öğrenme kavramı ve uygulanan proje örnekleri üzerine bir literatür araştırması |
2015 |
|
19 |
Erdal |
HELVACI |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Gülsün ŞAHAN |
Özel eğitime gereksinimi olan çocuğa sahip ailelerde aile yükü ile psikolojik dayanıklılık arasındaki ilişki Bartın Örneği |
2015 |
|
20 |
Nermin |
TÜRKSEVER |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Ramazan YILMAZ |
Bartın anadolu imam hatip lisesinde eğitim gören Somali uyruklu öğrencilerin Türk eğitim sistemine uyum süreçlerinin yaşam boyu eğitim bağlamında incelenmesi |
2015 |
|
21 |
Emre |
ÇAYA |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Gülsün ŞAHAN |
Yetişkin eğitimi |
2015 |
|
22 |
Zekai |
GÜLTEKİN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Hüseyin KAYGIN |
Bartın ilinde işletmede mesleki eğitim çalışmalarının araştırılması |
2015 |
|
23 |
Fehmi |
KARAKAYIŞ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Gülsün ŞAHAN |
İlköğretim okulu yöneticilerinin insan kaynaklarını kullanmadaki yeterliliklerinin belirlenmesi (Bartın ili örneği) |
2015 |
|
24 |
Abdurrahman |
ADABAŞ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Hüseyin KAYGIN |
Bartın Üniversitesi lisansüstü eğitim öğrencilerinin yaşam boyu öğrenmede anahtar yeterliklere sahip olma düzeyleri |
2016 |
|
25 |
Müjgan |
AKIN |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ |
Kadınlarda yoksulluğun görünümü ve yaşam boyu öğrenmeye etkisi |
2016 |
|
26 |
Şaban |
ŞEN |
Tezli Yüksek Lisans |
Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ |
Ceza infaz kurumlarında verilen eğitim faaliyetlerinin yaşam boyu öğrenme açısından değerlendirilmesi: Zonguldak ili örneği |
2016 |
|
27 |
Cihad |
AYAZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Fatma ÜNAL |
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi |
2016 |
|
28 |
Ayşegül |
ÜNVER |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.F.Gizem KARAOĞLAN YILMAZ |
Dijital yerlilerin sosyal ağları kullanım amaçlarının incelenmesi |
2016 |
|
29 |
Ferhat |
ÇAVUŞOĞLU |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Bir yaşam boyu öğrenme anahtar becerisi olarak yabancı dilinde yetişkinlere öğretiminde güncel yöntemler |
2016 |
|
30 |
Veli Cevat |
PALOĞLU |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Ramazan YILMAZ |
Öğretmenlerin yaşamboyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi |
2016 |
|
31 |
Tuba |
ERDURAN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Ramazan YILMAZ |
Sağlık çalışanlarının epistemolojik inançlarının incelenmesi |
2016 |
|
32 |
Mualla |
ALAÇAM |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Süreyya GENÇ |
Anadolu sağlık meslek lisesinde görev yapan öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme ile ilgili bakış açıları |
2016 |
|
33 |
Önay |
SOYDAN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Hüseyin KAYGIN |
Hemşirelerin yaşam boyu öğrenme faaliyetlerine katılım engellerinin belirtilmesi (Bartın Devlet Hastanesi örneği) |
2016 |
|
34 |
Alev |
ÇİNAR GÜREŞ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Hüseyin KAYGIN |
Tematik çocuk kanallarının ilkokul öğrencilerinin formal ve informal öğrenmelerine etkisi (Bartın Sütlüce İlkokulu örneği) |
2016 |
|
35 |
Hülya |
YILDIRIM |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Seçil Eda KARTAL |
Sağlık çalışanlarının bilgisayar kullanımına yönelik görüşleri (Nitel bir araştırma) |
2016 |
|
36 |
Tuncay |
AÇIKGÖZ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Seçil Eda KARTAL |
Yaşam boyu öğrenme programında yüksek lisans yapan öğrencilerin programa ilişkin görüşleri |
2016 |
|
37 |
Yalçın |
ÖZENGİ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yard. Doç. Dr. Seçil Eda KARTAL |
Yaşam boyu öğrenmenin hizmet içi eğitimine yansımaları |
2016 |
|
38 |
Utku |
YÜZLÜ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Ayşe ELİÜŞÜK |
Yaşam boyu öğrenme becerilerinin güdü ile ilişkisi |
2016 |
|
39 |
Selda |
KOÇ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Sema SULAK |
Çalışanların yaşam boyu öğrenme ölçeğinin Türkçe uyarlaması |
2017 |
|
40 |
Mehmet |
ÖZENGİ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Gülsün ŞAHAN |
Halk eğitimi merkezlerinin kursiyer görüşlerine göre değerlendirilmesi : Amasra Halk Eğitimi Merkezi örneği |
2017 |
|
41 |
Yaşar Murat |
BEŞKAYA |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Ramazan YILMAZ |
Eğitim yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi |
2017 |
|
42 |
Tülay |
ERDURAN |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr.Seçil Eda KARTAL |
Yaşam boyu öğrenme kapsamında Bartın ilinde okuma kültürü: Bir durum çalışması |
2017 |
|
43 |
Nazan |
DEMİR |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Ayşe Derya IŞIK |
Yaşam boyu öğrenme bağlamında mental aritmetik eğitiminin öğrenci başarısına etkisi |
2017 |
|
44 |
Hadi Altuğ |
TANCA |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Fatma ÜNAL |
Yaşam boyu öğrenme bağlamında kamu spot göstergeleri hakkında üniversite öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi (Bartın Üniversitesi örneği) |
2017 |
|
45 |
Elif |
ÇUHADAR |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Fatma ÜNAL |
Yerel gazetelerin yaşam boyu öğrenmeye katkılarının değerlendirilmesi (Bartın ili örneği) |
2017 |
|
46 |
Cansu |
KALÇIK |
Tezli Yüksek Lisans |
Doç. Dr. Fatma ÜNAL |
Tarihi dizilerle yaşam boyu öğrenme algısı (Bartın ili örneği) |
2017 |
|
47 |
Onur Rahman |
HORUZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr.Gülsün ŞAHAN |
Mesleki eğitim merkezi öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi (Bartın ili örneği) |
2017 |
|
48 |
Nurdan |
ÖZTÜRK |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Yaşam boyu öğrenme sürecinde kadın eğitim ve istihdamı |
2017 |
|
49 |
Mehmet |
ÇOŞAN |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Ramazan YILMAZ |
Öğretmenlerin web pedagojik içerik bilgilerinin incelenmesi |
2017 |
|
50 |
Mesut |
ÖZTÜRK |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.F.Gizem KARAOĞLAN YILMAZ |
Öğretmenlerin özyeterlilik algısı ile etkili yaşam boyu öğrenme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2017 |
|
51 |
Birgül |
ÇELEBİ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Sanayide çalışan çocukalrın boş zaman algıları ve herhangi bir kursa katılım durumlarının incvelenmesi |
2017 |
|
52 |
Songül |
IRMAK |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.F.Gizem KARAOĞLAN YILMAZ |
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme tutumlarının eğitim teknolojileri standartlarınan yönelik Öz yeterlikleri açısından değerlendirilmesi |
2017 |
|
53 |
Zeliha |
MARAŞLI |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Okul öncesi eğitimde yapılan etkinliklerin yaşam boyu öğrenmede rolü |
2017 |
|
54 |
Elif |
KARAOĞLU |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Yetişkin engelli bireylerin yaşam boyu öğrenme yeterliliklerinin incelenmesi |
2017 |
|
55 |
Tamer |
YAŞAR |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Suriyeli mültecilerin topluma entegre edilmesinde yaşam boyu öğrenmenin rolü |
2017 |
|
56 |
Şengül |
YILMAZ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Ramazan YILMAZ |
Sağlık personelinin e-öğrenmeye hazırbulunuşluk durumlarının incelenmesi: Baerın devlet hastanesi örneği |
2017 |
|
57 |
Serdar |
ÇERÇİ |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Türkiye de yetişkin engellilerin eğitimi ile ilgili son yirmi yılda yapılan lisansüstü çalışmaların incelenmesi |
2018 |
|
58 |
Asena Sıla |
ÖNCÜ PİR |
Tezsiz Yüksek Lisans |
Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KAYGIN |
Türkiye de hayat boyu öğrenmede uzaktan eğitimin yeri ve önemi |
2018 |
|
Matematik ve Fen Bilimleri Anabilim Dalı |
|||||||
|
Adı |
Soyadı |
Program |
Danışman |
Tez Konusu |
Yılı |
|
1 |
Özlem |
KALAYCI |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Özge GÜN |
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üst bilişsel matematiksel modelleme yeterliklerinin incelenmesi |
2017 |
|
2 |
Ahmet |
YILMAZ |
Tezli Yüksek Lisans |
Yrd. Doç. Dr. Neslihan USTA |
Kavram Karikatürleri Destekli 5E Modeli Uygulamasının Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Başarısına, Öğrenme Kalıcılığına ve Tutumlarına Etkisi |
2018 |
|
Toplam Mezun Sayısı |
152 |
|